fredag 3. mai 2013



سید علی خامنه‌ای(ملقب به علی گدا) شما یکی از بنیان‌گذاران رژیم جمهوری اسلامی ایران و به این عنوان یکی از معماران نظام سرکوب و سانسور حاکم بر ایران از سال ١٣۵٧ هستید.با جانشین شدن آیت‌الله خمینی در سال ١٣۶٨، شما سخت‌گیری وفشار بر روزنامه‌نگاران، شیطان سازی از رسانه‌های خارجی و رسانه‌های تازه را تشدید کردید. نظر به مسئولیت‌های شما از فردا قدرت گیری اسلام‌گرایان در ایران، گزارش‌گران بدون مرز شما را به ارتکاب جرایم زیر متهم می‌کند:
به عنوان، عضو شورای انقلاب، مسئول سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، رئیس جمهور و سپس ولی فقیه و رهبر جمهوری اسلامی ایران از سال 1357، متهم به جرم‌هایی چون بازداشت خودسرانه، زندانی کردن غیر قانونی و شکنجه. شما مسوول ناپدید کردن دست‌کم صدها روشن‌فکر و روزنامه‌نگار و وب‌نگار از سال ١٣۵٧ تا امروز هستید.
شما در سال‌های دهه شصت در اعدام روزنامه‌نگاران: اصغر امیریان، سیمون فرزامی،نصراله آرمان،سعید سلطانپور،رحمان هاتفی منفرد و … مسوولیت مستقیم داشته‌اید.
شما در سال‌های دهه هفتاد با حمایت از ماموران وزارت اطلاعات، در قتل تعداد دیگری از روزنامه‌نگاران و روشنفکران، از این میان ابراهیم زال زاده،مجید شریف،محمد مختاری، محمد جعفر پوینده و پیروز دوانی، آمریت و مسئولیت داشته‌اید.
عاملان کشتن زهرا کاظمی در زندان در سال ١٣٨٢ ، آیفر سرچه در سال ١٣٨۴، وبلاگ‌نویس جوان امیدرضا میرصیافی در سال ١٣٨٧ ، علیرضا افتخاری در سال ١٣٨٨ و ستار بهشتی در سال ١٣٩١ تحت حمایت شما از مجازات مصون مانده‌اند.
شما عامل چیرگی خودسری و مصونیت از مجازات در کشور هستید. هیچ‌کدام از عاملان تضییقات و جنایات نام برده شده در بالا، که همه وزیر و صاحب منصب کلیدی در دستگاه قضایی و از نزدیکان شما هستند، مانند:محمد محمدی ریشهری،مصطفی پورمحمدی،غلامحسین محسنی اژه‌ای، قربانعلی دری نجف‌آبادی و سعید مرتضوی و… به دست عدالت سپرده نشده‌اند و بدتر آنکه همه آن‌ها از سوی شما ارتقا مقام یافته‌اند.
شما در اردیبهشت ١٣٧٩ دستور حمله به مطبوعات اصلاح‌طلب منتشر شده در فردای انتخاب محمد خاتمی به ریاست جمهوری ایران، در سال ١٣٧۶ را صادر کردید. از آن پس بیش از ٣٠٠ رسانه که شما آن‌ها را « پایگاه دشمن خارجی در داخل کشور» خوانده بودید، توقیف و ده‌ها هزاران صفحه بر روی اینترنت سانسور شده‌ است، بیش از ۵٠٠ روزنامه‌نگار و وب‌نگار خودسرانه بازداشت، شکنجه و ناعادلانه به حبس‌های سنگین محکوم شده‌اند. بسیاری دیگر از این حرفه‌کاران رسانه‌ها مجبور به ترک کشور شده‌اند. این سرکوب رسانه‌های جدید و شبکه‌های تلویزیونی ماهواره‌ای را هم که در خارج از ایران پخش می‌شوند، هدف قرار داده است.
شما در خرداد 1388 پس از انتخابات دستور حمله به جنبش سبز و کشتار دانشجوها و مردمی که فقط حقشون را میخواستند.کردید کشتن.ندا آقا سلطان.سهراب اعرابی.اشکان سهرابی.ناصر امیرنژاد.مهدی کرمی.محسن روح الامینی.شبنم سهرابی..........و خیلی های دیگر.
تحت قیومیت شما، ایران امروز، به یکی از بزرگترین زندان‌های جهان برای نقش افرینان اطلاع رسانی تبدیل شده است.
شما همچنین مبتکر « اینترنت حلال» هستید که با تشکیل شورا و نهادهای متعدد و تحت مسئولیت شما، آپارتاید دیجیتالی را بر مردم ایران تحمیل می‌کنند.
شما برای نقض فاحش آزادی اطلاع رسانی در ایران که ناقض اصل ۱۹ اعلامیه جهانی حقوق بشر است، باید محاکمه شوید.
نابو باد دیکتاتور.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar