torsdag 9. mai 2013


اگر سید اسدالله لاجوردی قاتل هزاران زندانی سیاسی زنده بود ! کاندید می شد.

چند روزی است که ثبت‌نام نامزدهای انتخابات دوره يازدهم رياست جمهوری در ايران آغاز شده است. حضور مشتی 
رمال، ملا و البته جانی، قاتل حرفه ای و غیر حرفه ای شناخته شده و نشده در صف ثبت نام قرار گرفتند و یا ثبت نام کرده اند و یا در این دو روز مانده ثبت نام خواهند کرد. در میان این افراد نام علی فلاحيان وزیر پيشين اطلاعات در دولت هاشمی رفسنجانی، محمدباقر خرازی، دبيرکل حزب‌الله ايران و محسن رضایی فردی که به مدت شانزده سال از ۱۳۶۰ تا ۱۳۷۶ فرماندهی بزرگترین نهاد سرکوبگر جنبش های مردمی و خلق های ایران بوده است به چشم میخورد.  
کمتر کسی پیدا می شود که جانی ترین وزیر اطلاعات دوران پیشین ریاست جمهوری آقای رفسنجانی و کاندیدای امروز اصلاح طلبان را نشناسد و از آمار و عمق جنایاتش شناخت نداشته باشد. بسیاری از قتل های فعالین سياسی ، هنری و ادبی شناخته شده در ايران و در خارج از کشور به دستور فلاحیان صورت گرفته است.
همراه با فلاحیان محمدباقر خرازی، دبيرکل گروه حزب‌الله ايران نیز برای پست ریاست جمهوری ثبت نام کرده. وی برادر صادق خرازی، سفير پيشين ايران در سازمان ملل و پاريس و برادر زاده کمال خرازی، وزير پیشین امور خارجه جمهوری اسلامی است. تا کنون فقط سران رژیم، پسران و دخترانشان بودند که ثروت مردم ایران را غارت می کردند ولی امروز دیگر نوبت به برادرزاده ها،  خواهر زاده ها، عمو ها و خاله ها هم رسیده است. 
حضور حماسه سازانی چون فلاحیان، محمدباقر خرازی، دبيرکل گروه حزب‌الله ايران و محسن رشایی و امثالهم ، آدم را بیاد سید اسدالله لاجوردی می اندازد اگر سید اسدالله لاجوردی قاتل هزاران زندانی سیاسی، رییس پیشین زندان اوین و دادستان انقلاب هم زنده بود بیشک کاندید ریاست جمهور می شد و شاید تا بحال نیز چون دیگر جنایتکاران رژیم هم اکنون اصلاح طلب نیز شده بود.
کارزار انتخابات به اصلاح ریاست جمهوری به کارزار اختلافات شخصی و خانوادگی ‍رفسنجانی، دختر و پسران اش، برادران لاریجانی و برادران و پسران خامنه ای و خواهران، برادران ، پسران احمدی نژاد و صد البته فامیل وی آقای مشایی تبدیل شده است. چنین انتخاباتی با سرنوشت مردم هیچ گونه سنخیتی ندارد. مشتی جانی با سابقه و یا بی سابقه در غارت بقول خودشان بیت المال در مقابل هم قرار گرفته اند.  جنگ ، جنگ قدرت، ثروت و چگونه غارت کردن مردم است.  رای دادن مردم و ندادنشان یکی است. رژیم همچون دفعات قبل صندوق های رای را با آرای به نام کاندید اصلح و ذوب در رهبری پر خواهند کرد و شعار حماسه سیاسی در انتخابات در این دوره نیز چه با حضور و چه بدون حضور مردم نیز تحقق می یابد. 
جلاد اوین اسدالله لاجوردی
فلاحیان که تحت تغقیب پلیسبین المللی می باشد

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar