onsdag 29. mai 2013


چرا سرکوب و کشتار مردم برای رژیم سیاه اندیش اسلامی مانند آب خوردن شده است؟ 

مثلث آخوند، بازاری و پاسدار از رزلترین جانوران موجود روی زمین هستند، که با اندیشه مادون حیوانی خود مانند حیوان می اندیشند و به تنها چیزی که می اندیشند پایین تنه و بالاتنه خویشتن است.

پرسش این است که چرا این بداندیشان برغم داشتن تفکر عقب مانده و قرون وسطی ای خود ، طی سی و پنج سال گذشته در تسخیر قدرت سیاسی و جذف مخالفین خود از موفقیت قابل توجه ای برخورداربوده اند؟؟؟
چرا اعتراضات داخلی مخالفین و انعکاس جامعه بین المللی به نقض حقوق شهروندان، میلیمتری آنها را از موضع خود به عقب نرانده است؟؟؟ آیا راز موفقیت و ماندگاری این جنایتکاران در قدرت، به تنهایی در منابع مالی به باد آورده از فروش نفت نهفته است؟؟؟
پاسخ بدین پرسش بدون تردید منفی ست....
یکی از اساسی ترین شیوه های موفقیت آمیز آخوندها و نیروهای تحت حمایت شان در تسخیر قدرت سیاسی طی سی و پنج سال گذشته در کنار غارت در آمدهای نفتی، سازماندهی و داشتن تشکیلات منسجم آنها در داخل و خارج از کشور بوده است!!!
آ
نها با بهره برداری از تشکلهای گسترده سازماندهی شده سراسری ، سرکوب و کشتار بیرحمانه انسانهای بی گناه، موفق به مسخ اراده بسیاری از مردم کوچه وبازار گشته اند. این شگفت آور نیست که اکنون این جنایتکاران بی شرم بدون هیچ دغدغه ای با تمام معضلات موجود سیاسی، اجتماعی و اقتصادی، می توانند به حاکمیت خویشتن ادامه بدهند. برغم اختلاف درونی ، مثلث شوم لحظه ای نیز از وظیفه اصلی خود یعنی سرکوب و کشتن مردم کوتاهی ننموده است.

یکی از راههای اساسی و تعیین کننده ماندگاری این رژیم در کنار غارت و چپاول در آمدهای به باد آورده نفتی ، بهره برداری از تجارب سرکوب و کشتار مردم، توسط سازمانهای امنیت روسیه کنونی،، شوروی و کشورهای موسوم به بلوک شرق سابق است . برغم عقب ماندگی و تفکر فرون وسطی مثلث آخوند، بازاری و پاسدار ، اما آنها با استفاده از این تجارب و به خدمت گرفتن کارشناسان کا گ ب و ... موفق به ایجاد تشکیلات بسیار پیچیده مخوف مافیایی برای سرکوب و کشتار مردم گردنده اند، که بدون تردید این تشنکلها توان آنرا دارند تا  بطور سیستماتیک 

اراده میلیونها نفر را مسخ نماید و به آنها اجازه بدهد تا مانند آب خوردن انسانهای بی گناه را اسیر یا بدار بیاویزد.

لدا کنشگران و هموطنان مسئولیت پذیر باید برای مقابله با این رژیم مافیایی ضدبشری در کنار روشنگری و افشای متدها و اعمال ضد انسانی آن ، به فراگیری فن سازماندهی و خودسازماندهی بپردازند. . تنها با اتکا به این دانش است که شما می توانید به مقابله با این رژیم بروید. تنها با اتکا به این متد است که شما می توانید مردم را برای سرنگونی این رژیم سازماندهی بنمایید.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar