søndag 16. juni 2013

حاکمیت مهره ایی را وارد کرد تا برای بقاء خود زمان بخرد.

.
من امروز تحریم کردم تا به انتخابات و رفراندوم آزادی برسیم که همان هدف توست از راهی دیگر. در این راه من به نیکی میدانم روحانی برای تو بهانه است که «نه» بزرگی به نظام بدی.این مطلب به انتخاب سر دبیر از میان وبلاگها و یا از طریق كاربران "محبت نیوز" ارسال شده است و دیدگاههای انعكاس یافته در این یادداشت نظرات شخصی نویسنده آن می باشد، اگر نقد و نظری بر این نوشته دارید می توانید برای ما ارسال نمائید.
نخست خطاب به هم میهنان شجاع و دلیر تحریمی :
" روشنفکر آن نیست که به مردم خود بتازد. روشنفکر آن است که مردمش را نیک بشناسد. با آنان بخندد و گریه کند و بر آلامشان مرهمی بیابد. او دلسوز مردم است نه طلبکار از آنان.

دوم اینکه واقعیت این است که حاکمیت بنا به چند دلیل مهره  روحانی را وارد عرصه کرد تا برای بقاء خودش زمان بخرد.
یکی از عوامل بسیار مهم این موضع گیری تحریم میلیونی قشر بزرگی از ملت بود که حاکمیت وحشت زده را مجبور به عقب نشینی کرد. حاکمیتی که در ۸۸ تقلب میلیونی را به نمایش گذاشت و کودتای بزرگی را مهندسی کرد چه شد که ۴۰۰ هزار رای اکنون را دستکاری نکرد تا کار به دور دوم و اجماع اصولگراها برسد !
هم میهن عزیز شادی تو شادی من است. ایران تو ایران من است و در نهایت هدف تو هدف من است . من امروز تحریم کردم تا به انتخابات و رفراندوم آزادی برسیم که همان هدف توست از راهی دیگر. در این راه من به نیکی میدانم روحانی برای تو بهانه است که «نه» بزرگی به نظام بدی. این را هم می دانم و می دانی روشنفکرترین مهره رهبر و کسی که جزوی از سران این نظام است تغییر را برای من و تو به همراه نمی آورد و در این راه این ماییم که قدرت باهم بودنمان تغییر را برایمان به ارمغان می آورد.
اما حال که تحریم من و رای تو شرایطی را فراهم کرده که روزنه امیدی به واپس زدن این دیکتاتوری خونین و برپایی نظامی آزاد می توان رسید در کنارت خواهم بود.
یکبار گرگ ها پدران و مادرانمان را فریب دادند. یکبار رنگمان کردند. یکبار رای مان را نشمردند ولی این بار نمی گذاریم به خواسته هایمان جهت دهند. پاینده ایران پاینده ایرانی.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar