fredag 28. juni 2013


آخوندها خیلی پررو و بی شرم هستند

در خرداد 92 هم بسود حسن روحانی تقلب کردند و مردم را فریب دادند حالا م یگویند تقلب نیست انگار نه انگار صدها جوان را   کشته اند
از کدام درد باید نالید؟ از مردم منفعل که مدام به تله آخوندها می افتند یا
از روشنفکران مزد بگیر و جیره خوار رژیم ؟ یا از کشورها یحامی آخوندها برای چاپیدن بیشتر ایران؟


کاظم صدیقی، امام جمعه موقت تهران، امروز گفته است که نتایج انتخابات ریاست جمهوری اخیر نشان می‌دهد که ادعای تقلب در انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ نادرست بوده است.
آقای صدیقی گفته است: "این انتخابات دشمن را مایوس کرد و غافلین سال ۸۸ را که از خدا و بصیرت مردم غافل بودند و القای تقلب کردند و مردم را به چالش کشیدند، به خیابان‌ها آمدند و رسانه‌های دشمن نیز این موضوع را مطرح کرده و مشروعیت نظام را زیر سوال بردند. این انتخابات یک تو دهنی به دشمنان بود."
او گفته که "دشمن" قصد داشته "موفقیت نسبی سال ۸۸" خود را دوباره تکرار کند، اما "برگزاری یک انتخابات محکم و برنامه‌ریزی شده و عالی توسط دست اندرکاران انتخابات" جلوی این کار را گرفته و "یک تودهنی به دشمنان نظام و القای تقلب در انتخابات ۸۸ بود."
مساله تقلب در انتخابات ۸۸ به یکی از معیارهای اصلی مرزبندی در سیاست جمهوری اسلامی ایران بدل شده است. بخشی از معترضان به نتیجه انتخابات ۸۸ در انتخابات اخیر از آقای روحانی حمایت کرده‌اند. محمدرضا عارف هم، که با درخواست محمد خاتمی از نامزدی کلیکانصراف داد، در تبلیغات انتخاباتی خود کلیکاعلام کرده بود "در انتخابات ۸۸ تخلف‌های آشکار اتفاق افتاده" بود.
آقای صدیقی در نماز جمعه امروز تهران با رد تقلب در انتخابات ۸۸ از برگزارکنندگان انتخابات این دوره و نهادهای حکومتی مختلف تشکر کرده است.

'همین دولت انتخابات ۸۸ را برگزار کرد'

همچنین حبیب‌الله عسگراولادی در جمع هواداران حزب موتلفه با رد ادعای تقلب در انتخابات ۸۸ گفته است: "همین دولت و همین مجریان و ناظرین در انتخابات سال ۸۸ حضور داشتند، اما یک جریان نتایج سال ۸۸ را نپذیرفت و آن را با تهمت و تقلب آلود، اما جریان رقیب در سال ۹۲ با آنکه تفاوت رای خیلی کم بود به راحتی نتایج را پذیرفت و رای ملت را میزان دانست و به آن احترام گذاشت لذا جشن ملی شکل گرفت."
او خطاب به معترضان به نتایج انتخابات ۸۸ و رهبرانشان گفته "هنوز فرصت باقی است، به دامن رهبری رئوف ملت و نظام برگردید."
آقای عسگراولادی پیشتر نیز کلیکموضع نسبتا ملایمی درباره میرحسین موسوی و مهدی کروبی گرفته بود.

آقایان موسوی و کروبی و زهرا رهنورد پس از تظاهرات ۲۵ بهمن ۸۹ به کلیکدستور رهبر ایران بازداشت خانگی شده‌اند.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar