mandag 3. februar 2014

نابودی ارزشهای انسانی و بی آرمانی جامعه !

رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی برای به کرسی نشاندن ایدئولوژی ضد بشری مذهبی خود که ساختار حاکمیت فاشیستی آنرا نیز تشکیل می دهد، از همان ابتدای موجودیتش پاسخ آزادیخواهان و شهروندان خود را با سرکوب و کشتار آغاز نمود.
این بدین معناست: که رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی بخاطر داشتن این ساختار فکری به هیچ وجه نمی تواند حقوق مدنی و شهروندی مردم خود را برسمیت بشناسد و مردم در چهارچوپ سیستم سیاسی آن از هیچگونه انتخاب آزادی برای ابراز خواسته های مدنی/ شهروندی و حتی خصوصی خود برخوردار نیستند.
احترام به حقوق شهروندی یعنی برسمیت شناختن برابری حقوق زن و مرد، یعنی ایجاد فضای باز سیاسی برای رشد اجزاب، انجمن های فرهنگی، آزادی اتحادیه کارگری و مشارکت اجتماعی مردم در همه ابعاد سیاسی ، اجتماعی و اقتصادی. این پارامترها نمادهای یک جامعه دمکراتیک و متمدن امرورزی را نمایان می سازند.، که بی شک با جهان بینی قرون وسطی و سیستم توتالیسم مذهبی رژیم سیاه اندیش جمهوری اسلامی در تضاد صد درصد قرار دارند. به بیان دیگر با پذیرش این پارامترها، موجودیت رژیم توتالیسم مذهبی را که خلاف میثاق های جامعه متمدن جهانی ست، به زیر سوال می برد.
این شگفت آور نیست که مسخ اراده و کشتن انسانها برای ادامه حیات این رژیم به یک امر نهادینه مبدل شده است. افزایش اعدامهای هر روزه انسانهای بی گناه، چه در ملای عام و چه در زندانهای قرون وسطی ای رژیم برای خیل عظیمی از اقشار مختلف اجتماعی حالت طبیعی به خود گرفته و حتی به جرات می توان گفت که برای بخشی نیز به یک سرگرمی روزمره تبدیل شده است.
در میل دریافتی از یکی دوستان آمده ، که رژیم نظر دارد در بسیاری از شهرهای بزرگ کشور بعد از این، اعدامها را در استادیوم های ورزشی برگزار نماید و برای دیدن آنها از مردم پول ورودی طلب نماید.
به بیان دیگر، رژیم جمهوری اسلامی گرفتن جان انسانها را به وسیله ای برای ادامه ی حیات خود مبدل ساخته است، این در حالیست که حتی برای اعدام نمودن یک شخص نیاز به وکیل، محاکمه و …نیست. این تصادفی نیست که در سال گذشته محصول سیاستهای ضد انسانی رژیم مستبد جمهوری اسلامی در ایران با جمعیت قریب ۷۵ میلیون نفر در کنار صدها اعدامی، بیست میلیون پرونده قضایی بوده است، که حدود دومیلیون از این پرونده ها به موضوعات مرتبط به قتل تعلق دارد
تا هنگامیکه کنشگران و آزادیخواهان داخل کشور از کثرت گرایی و سازماندهی نیروهای مردمی فاصله بگیرند و خود را با تئوری های از پیش بافته گذشتگان مشغول دارند، هیچ تغییری در درون این سیستم حاصل نخواهد شد و این رژیم با ددمنشی و وقاحت خود به این جنایات برای ادامه حیات خود ادامه خواهد داد و به ریش تمام آزادیخواهان و کنشگران خواهد خندید.حسین نوری.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar