fredag 22. november 2013

حمله تند علی خامنه‌ای به آمریکا ، غرب و اسرائیل یک مانور ابلهانه سیاسی ست

هدف علی خامنه ای از این حیمه شب بازی های کنونی اش ، خرید وقت و گرفتن امتیاز از کشورهای پنچ به اضافه یک برای ساختن بم اتم می باشد. 
اکنون برای جهان متمدن مسجل گردیده است، که رژیم به رهبری علی خامنه ای در چند گامی ساختن بم اتم می باشد. و تمام شعبده بازی های کنونی آن برای خرید وقت بوده و می باشد. این شگفت آور نیست که علی خامنه ای از سویی مزدوران مورد اعتماد خود را برای مذاکره به ژنو می فرستد ، تا به توافق با غرب بر سرمساله اتمی برسند . همزمان اما در سخنرانی خود امریکا، اسراییل و غرب را به باد توهین و فحاشی می کشاند و دوباره بر موضع خود یعنی غنی سازی اورانیوم حق مردم ایران است ، پافشاری می نماید. کسی نیست که به این آخوند شیاد و بی شرم بگوید، مردم ایران هیج نیازی به غنی سازی اورانیوم ندارد، غنی سازی اورانیوم برای ایرانیان نان و آب و دیگر امکانات رفاهی را فراهم نمی سازد. این موضع علی خامنه که تلاش می نماید، منافع شخصی باند خود را همواره به حساب مردم ایران بگذارد. نظریه ی تازه ای نیست . نمود انرا ما در حداقل سی و پنج سال گذشته بوضوح مشاهده نموده ایم.
سیاست دوپهلوی علی خامنه ای در رابطه با برنامه اتمی تنها و تنها برای خرید وقت و گرفتن امتیاز حداکثر از امریکا و غربی هاست.
چرا علی خامنه ای در موقعیت کنونی که معضلات سیاسی، اجتماعی و اقتصادی ، جامعه ایران را به مرز فروپاشی کشانده است، بدون هیچ دغدغه ای بر سیاست ساختن بم اتم و گسترش برنامه هسته ای خود پافشاری می نماید؟
آیا وی برای حل این معضل پیچیده در پی آلترناتیو دیگری ست؟
یا در مخمصه ای گرفتار شده که نه راه پیش دارد و نه راه  پس.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar